הפוך נגישות לעדיפות עליונה עם
ALLYABLE!

אנו מונעים על ידי המשימה שלנו להבטיח שהאינטרנט יהיה נגיש לכל משתמש/ת על ידי אספקת הכלים המתקדמים ביותר עבור מפתחי אתרים, יוצרי תוכן, משווקים ועסקים אחרים כדי לשלב תיקונים מיידיים, תאימות מתמשכת ונגישות מובנית לנכסים הדיגיטליים שלהם בפיתוח

הצוות של Allyable מודרך על ידי הנחיות הנגישות לתוכן באינטרנט (WCAG), מכלול של תקני אינטרנט גלובליים שפותחו על ידי קונסורציום הרשת העולמית (W3C), המחייבים בניית נכסים דיגיטליים למפרט מסוים על מנת לעמוד בתאימות הנגישות, בעיקר למשתמשים עם מוגבלויות.
בנוסף, תעשיות וסוכנויות רבות מחויבות על פי החוק להיות נגישות; קרא עוד על חלק מהתקנות הללו: סעיף 508, ADA, AODA, CVAA, VPAT and WCAG.

חוקי הנגישות הבינלאומיים

הנחיות נגישות לתוכן באינטרנט (WCAG) פותחו באמצעות תהליך W3C ומשמשות בסיס לחוקים וסטנדרטים בינלאומיים רבים הקשורים לנגישות אתרים.

ישראל2017​
חוק לשוויון אנשים עם מוגבלויות ​
“החוק הראשון שניתן היה לאכיפה; כך צברנו ב Allyable ניסיון כה רב בנגישות דיגיטלית לאורך השנים." ​

קנדה2021​
AODA (2012; נאכף החל מ -1 / 2021) ​​
“… אימוץ W3C" הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט (WCAG) 2.0AA ″ עבור תוכן אינטרנט, מסמכים אלקטרוניים ותוכנות שאינן רשת, כגון יישומים ניידים מקומיים”​

יפן2018​​
חוק יסוד בנושא הקמת חברה מתקדמת לרשת מידע ותקשורת ​​
“… השגת חברה שבה לכל אזרח/ית ?? יש אפשרות להשתמש באופן עצמאי באינטרנט וברשתות מידע וטלקומוניקציה מתקדמות אחרות …”​

האיחוד האירופי2021
EN 301 549 (2019; נאכף החל מ -1 / 2021)

חוק לשוויון נכים​
“.. אימוץ W3C 'הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט (WCAG) 2.1' עבור תוכן אינטרנט, מסמכים אלקטרוניים ותוכנות שאינן רשת, כגון יישומים ניידים מקומיים”​

ארצות הברית 2018​
סעיף 508 לחוק השיקום​
“… נועדו להבטיח שטכנולוגיית מידע ותקשורת המכוסה על ידי החוקים המתאימים נגישה לשימוש על ידי אנשים עם מוגבלות …”​
גישה למוביל אוויר​ ​
“… נועדו להבטיח שטכנולוגיית מידע ותקשורת המכוסה בחוקים בהתאמה נגישה לשימושים על ידי אנשים עם מוגבלות …”​

סעיף 255 לחוק הטלקומוניקציה ​ ​
“על היצרנים לוודא כי המוצרים מתוכננים, מפותחים ומיוצרים כך שיהיו נגישים לשימושם על ידי אנשים עם מוגבלות …"​

אוסטרליה 2021​
2021 AU 301 549 (2019, נאכף החל מ -1 / 2021)​
דומה ומועתק מהאיחוד האירופי.

חסמי נגישות נפוצים

הפלטפורמה של Allyable נועדה לזהות ולתקן מגוון רחב של מחסומי נגישות נפוצים ביותר לעמידה ב- ADA, WCAG 2.1 ובחקיקות נוספות.

  • עיוורון/ ראייה
  • חרשות / כבדות שמיעה
  • נכות מוטורית
  • הפרעה קוגניטיבית
  • אפילפסיה / התקפים
  • אוכלוסיית הגיל השלישי

מדוע נגישות כל כך חשובה?

בישראל ,ארצות הברית, אירופה ובעולם כולו, עקרונות של גיוון וגישה שווה לאנשים מגזעים, אתניות, זהות מגדרית, יכולות ועוד, הפכו לעדיפות גבוהה עבור ממשלות ותעשיות רבות. מבחינה היסטורית, אנשים עם מוגבלויות לא היו במרכז הבמה בחברה שלנו.

האומות המאוחדות מעריכות כי יותר מ- 1.85 מיליארד אנשים ברחבי העולם – 15% מאוכלוסיית העולם – חיים עם מוגבלות כלשהי, שיכולה לכלול אתגרים שמיעתיים, קוגניטיביים, פיזיים, דיבוריים וחזותיים.

עוד 9% הם קשישים בני 65 ומעלה. בארה"ב לבדה מעל 61 מיליון אנשים סובלים ממוגבלות ו -54 מיליון קשישים (25% ו- 16.5% מהאוכלוסייה, בהתאמה). סביר להניח שרוב המשתמשים הללו זקוקים לסיוע בשימוש בנכסים דיגיטליים, כגון כתוביות מקודדות בסרטונים, או תיוג גרפיקה וקישורים לקוראי מסך.

1.85

מיליארד

אנשים בעולם עם מוגבליות אשר אינם מסוגלים לחוות תוכן דיגיטלי כפי שתכוונו

98%

מהאתרים אינם בהתאמה עם הנחיות הנגישות ( לפי סטנדרטים: ADA&WCAG 2.1 )

מקור WebIM פברואר 2019

66%

מעסקאות אינטרנט שיזמו אנשים עם מוגבלויות ראייה מסתיימות בנטישה

מקור Business News Daily אוגוסט 2019

11,000

מספר ממוצע של תביעות כותרת III של ארה"ב ADA שהוגשו בין השנים 2019-2020

מקור Seyfarth Shaw LLP פברואר 2020

$13

טריליון

הכנסה פנויה המושפעת מאנשים עם מוגבלויות

מקור World Federation of Advertisers ספטמבר 2020

מנקודת מבט כלכלית, קחו בחשבון שאוכלוסיה זו לעיתים קרובות שולטת באופן קולקטיבי על סך 13 טריליון דולר בהכנס השנתית! זה מייצג הרבה מאוד הפסד לעסקים עבור משווקים דיגיטליים שאינם תואמים את הנחיות הנגישות לתאימות בנגישות אתרים (WCAG2.1 +) או את החוק האמריקני עם מוגבלות (ADA).

למרות תקנות כאלה, ההערכה היא כי רק 1-5% מהאתרים הגלובליים המובילים אכן תואמים את ההנחיות
כתוצאה מכך, אתגרי הנגישות לאינטרנט ממשיכים לעלות:

    • מוגשות תביעות נוספות להפרת תאימות
    • תיקון מסורתי הוא מורכב ויקר
    • עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהנושא הזה עוד

האם עם התביעות של צרכנים מתוסכלים גוברים ומיליארדי אנשים שאינם יכולים להשתמש באינטרנט כמתוכנן, האם לא הגיוני להגן על החברה שלך ובמקביל להפוך את האתר שלך לידידותי יותר לכל הלקוחות הפוטנציאליים?

FREE SITE CHECKER
בדיקת נגישות חינם